چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي کسب و کار خود انتخاب کنيم؟

چگونه موثرترين هديه تبليغاتي را براي کسب و کار خود انتخاب کنيم؟


هداياي تبليغاتي محصولاتي هستند که نام و يا لوگو شرکت شما بر روي آنها قرار گرفته مي گيرد، که يکي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي و تبليغات است. امروزه هنوز هم هداياي تبليغاتي يکي از بهترين روش هاي ماندگاري برند در ذهن مشتريان و همچنين مقرون به صرفه ترين روش هاي تبليغ کسب و کار به شمار مي آيد.

 سه نکته کليدي براي انتخاب بهتر نوع هديه تبليغاتي به صورت زير مي باشد:


·براي گيرنده آن مفيد و قابل استفاده باشد.

·به خدمت و يا محصول کسب و کار شما مرتبط باشد.

·بايد کسب و کار شما را به خوبي نمايش دهد.

به منظور موثرتر بودن در تبليغات کسب و کار و برند شما، يک هديه تبليغاتي بايد براي گيرنده آن قابل استفاده و به نوعي

تبليغات خلاقانه باشد، به اين معني که گيرنده آن را نگه دارد و از آن استفاده نمايد. نمايشگاه ها رايج ترين مکان هايي هستند که شرکت ها هداياي تبليغاتي خود را ارائه مي دهند.اينکه هديه شما يک خودکار ارزان يا يک هديه گران باشد تقريبا ريسک يکساني دارند.


استفاده بلند مدت: تحقيقات نشان مي دهد وقتي که يک هديه تبليغاتي مفيد باشد شخص گيرنده به طور متوسط بين1 تا 3 سال آن را نگه ميدارد و برند شما در ذهن مشتري ماندگار تر مي شود و بدين ترتيب شانس زيادي براي انتقال نام تجاري شما به سايرين فراهم مي گردد.

ديگران، گيرنده هديه تبليغاتي شما را در حاليکه از آن استفاده مي کند مي بينند و يک توصيه مثبت براي کسب و کار شما صورت مي گيرد.

استفاده کوتاه مدت: نگهداشتن بلندمدت يک هديه تبليغاتي ااما به معني استفاده مفيد از آن محصول نيست، گاهي اوقات پيشنهاد يک نوشيدني يا اسنک با آرم شما در نمايشگاه مي تواند احساس مثبت زيادي را براي کساني که خسته، تشنه يا گرسنه هستند ايجاد مي کنند. با توجه به نوع استراتژي شما مي توانيد از هر دو روش محصول تبليغاتي کوتاه مدت و يک هديه گرانتر براي بردن به خانه استفاده کنيد.

اغلب شرکت ها هداياي مختلفي را به مشتريان بلند مدت، مشتريان وفادار و يا کساني که هنوز مي خواهند خريد کنند در نظر مي گيرند.

هداياي تبليغاتي فقط در نمايشگاه ها استفاده نمي شوند، خرده فروشان از آن براي ايجاد انگيزه خريد يا به عنوان هديه براي زماني که خريد انجام شده است استفاده مي کنند.

کسب و کارهاي خدماتي مثل سالن و رستوران ها مي توانند هداياي تبليغاي را پيشنهاد بدهند که علاوه بر مفيد بودن براي گيرنده با ايجاد يادآوري مداوم، احتمال بازگشت آنها را افزايش دهند.

يکي از معيارهاي موفقيت محصول تبليغاتي اين است که با برند شما مرتبط باشد، اين معيار کمک ميکنه تا گيرنده هديه شما متوجه نوع فعاليت شرکت شما شود. اين کمک مي کند که گيرندگان هدايا با فعاليت شرکت شما ارتباط بيشتري برقرار کنند. به عنوان مثال: خودکار ها يکي از هداياي تبليغاتي محبوب است ولي اگر شرکت شما ارتباطي با نوشتن نداشته باشد انتخاب مناسبي براي محصول تبليغاتي نمي باشد.

اينجا تعدادي مثال از ايده هاي هداياي تبليغاتي مرتبط مطرح شده که کمک مي کند شما هديه مناسبتري نسبت به هداياي رايج مثل نوت پد، مگنت يا خودکار را انتخاب کنيد.

کرم ضد آفتاب با لوگو شما بر روي آن، اگر شما يک متخصص پوست هستيد.


کيت کمک هاي اوليه با برند شما ،اگر کار شما مرتبط با کلينيک يا بيمارستان باشد.


خودنويس تبليغاتي و

خودکار تبليغاتي   و  

روان نويس تبليغاتي و کاغذ يادداشت بازيافت شده، اگر فعاليت شرکت شما در حوزه محيط زيست مي باشد.


کيت کمک هاي جانبي جاده اي براي شرکت هاي ماشين يا بيمه اتومبيل فعاليت دارند.


ليوان تبليغاتي  و ظرف نوشيدني تبليغاتي يا پيش بند براي يک رستوران يا شرکت توليد کننده مواد غذايي.


وسايل الکتريکي براي شرکت فعال در حوزه ديجيتال مثل فلش مموري يا نگهدارنده موبايل.


برس هاي تبليغاتي، شانه ها يا بطري هاي اسپريترز هديه اي عالي براي سالن دارها مي باشد.


تيشرت تبليغاتي پوشاک و لوازم ضروري جزو محصولات محبوب براي تبليغات و همچنين باعث استفاده آنها توسط مشتريان مي شود در حاليکه برند شما بر روي آنها قرار دارد.


به طور کلي محصول تبليغاتي شما بايد

هداياي تبليغاتي خاص و معرف خوبي براي شرکت شما باشد. نياز نيست حتما بلند مدت استفاده شود گاهي يک خوراکي يا آب آشاميدني با برند شما ميتواند کار يک هدف کوتاه مدت را انجام دهد.


اگر محصولي براي مشتري طراحي شده است بايد به خوبي کار کند، تحقيقات نشان مي دهد هديه تبليغاتي مي تواند نظر مشتريان را در مورد شرکت شما بهبود ببخشند. اما يک هديه معيوب و يا بي کيفيت باعث ارائه تصوير نامناسبي از کسب و کار شما مي شود حتي اگر رايگان باشد.


تحقيقات نشان مي دهد ميانگين نگهداري هداياي تبليغاتي توسط گيرنده آنها بين يک سال يا بيشتر و  در اکثر مواقع بين 3 تا 4 سال است.


بهتر است که با مقداري سرمايه گذاري يک هديه با کيفيت تري را براي گيرندگان در نظر بگيريد تا شرکت شما را با تصوير بهتر و طولاني مدت تري بخاطر بسپارند


 

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی و ادامه این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی: تبليغاتي ,هديه ,شرکت ,استفاده ,هداياي ,گيرنده ,هداياي تبليغاتي ,هديه تبليغاتي ,محصول تبليغاتي ,فعاليت شرکت ,تحقيقات نشان
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مهتاب گستر منبع کويلي استاد سلام تدریس خصوصی خدمات طراحي رابط کاربري yadakyar قیمت طلا نرخ طلا در جهان پوشک بچه ببم سايز5 معرفي بهترينها چم مهر تجهیزات شبکه دختر زمستان